Vetëm disa muaj pas debutimit të saj, kompania Costa Cruises njoftoi në Trieste pagëzimin e Costa Venezia, njësia e parë e dedikuar për tregun kinez.Aktualisht Costa Venecia është duke u përfunduar në kantjerin Fincantieri në Monfalcone, ajo do të jetë e para e një serie të anijeve të reja që do të bëhen pjesë e Grupit Costa nga 2023, me një investim prej rreth 6 miliardë euro.Costa Venezia, është anija e parë e projektuar nga Costa dhe ndërtuar që të jetë tërheqëse në tregun e pasur kinez, e gjatë 323 metra e gjerë 37 metra, me një tonazh bruto prej rreth 135.500 ton është në gjendje për të akomoduar më shumë se 5,100 të ftuar.
Në sajë të këtyre numrave do të jetë anija më e madhe e futur nga kompania italiane në tregun kinez. Lajtmotivi i saj është që të ftojë mysafirët lindorë të përjetojnë kulturën, mënyrën e jetesës, traditat italiane duke filluar nga arredimi që ka elemente të ndryshme që kujtojnë simbolet e qytetit të Venecias.Ceremonia e Pagëzimit ështe planifikuar për ditën 1 mars 2019 në qytetin e Triestes. Në muajt e ardhshëm do të shpallet program I detajuar i festimeve që do të përfshijnë të gjithë qytetin. Priten mbi 2000 të ftuar, kryesisht nga Kina, Korea, Japonia dhe Europa, të cilët do të kenë mundësi të njohin qytetin e bukur Julian dhe thesaret e tij artistike. Costa Venezia do të mbetet e ankoruar deri më 3 mars, ditën e nisjes së kroçerës së saj të parë. Një lajm tjetër i mirë për të gjithë krahinën nga një pikëpamje turistike, përveç produktit të shkaktuar nga ndërtimi i anijes në fabrikën Monfalcone.Në bordin e Costa Venezia, mysafirët orientalë do të kenë mundësinë të përjetojnë disa aspekte të kulturës veneciane dhe italiane. Teatri kryesor është frymëzuar nga teatri venecian "La Fenice", lobi kryesor do të emërohet si "Piazza San Marco", ndërsa restorantet do të pasqyrojë arkitekturën tipike të rrugëve dhe ndërtesave veneciane me gondola të vërteta, bërë nga artizanët e Squero San Trovaso.
Në aspektin e kuzhinës, mysafirët mund të ndjejnë shijen më të mirë italiane të kulinarisë dhe të bëjnë shopping në bord me market më të mira italiane. Në të njëjtën kohë, ata do të ndjehen në shtëpi, në sajë të ofertës së një game të gjerë kuzhine kineze, karaoke në stil kinez dhe festat me tematikë.Para se të mbërrijë në Kinë majin e ardhshëm, Costa Venezia ka dy kroçera të planifikuara, të dyja duke u nisur nga porti italian i Triestes. E para më 3 mars 2019 në Greqi dhe Kroaci, e ndjekur më 8 mars me një udhëtim 53 ditësh, në rrugën e hartuar kohë më parë nga tregtari i famshëm Marco Polo.Kroçerat pas inaugurimit janë të vetmet nisje në dispozicion për mysafirët europianë dhe amerikanë për të parë më afër anijen e re. Prej 18 majit 2019, në fakt, Costa Venezia do t'i kushtohet ekskluzivisht mysafirëve kinezë, duke ofruar udhëtime në Azi duke filluar nga Shanghai.Viti 2019 përveç debutimit të Costa Venezias do të shohë atë të anijeve të reja të parashikuara, Costa Smeralda, njësia e parë e pajisur me LNG që pret të jetë në shërbim në muajin tetor. Një anije e dytë e dizajnuar ekskluzivisht për tregun kinez, binjake e Costa Venezias është aktualisht në ndërtim e sipër në kantjerin Fincantieri Marghera, shpërndarja e planifikuar për vitin 2020.
MSC Starship Club është një përvojë unike futuriste
gjithëpërfshirëse e kroçerës së re MSC Virtuosa
Banakieri i parë Robot Humanoid nga MSC Cruises, Rob, dhe
koktejet e tij kozmikë do të jenë atraksioni i këtij bari dhe përvojës
argëtuese unike
Kjo eksperiencë e re argëtuese, e frymëzuar nga vizioni i MSC Cruises për anijen kozmike të së ardhmes - MSC Starliner One është mundësuar nga teknologjitë më të fundit të krijuara për të krijuar një atmosferë futuriste. Ajo përfshin hologramë 3D, një ekran arti dixhital dhe një tryezë interaktive dixhitale 12-vendëshe, duke u dhënë mysafirëve mundësinë për të eksploruar hapësirën me turin e tyre galaktik të personalizuar.
Shumë fansa të kroçerave më kanë pyetur në vitet e fundit
nëse do vinte dita kur kroçerat të ishin falas. Natyrisht u kam kthyer përgjigje
shumë miqësore me shpjegimin që nuk ka “Free Lunch”. Dhe kështu supozohej të
ishte. Deri më sot!
Është kompania më e madhe dhe popullore e kroçerave në botë,
linja amerikane Royal Caribbean International, ajo që ka njoftuar se është në
kërkim të vullnetarëve për të lundruar me anijer Royal në ishujt e Karaibeve.
Këto do të jenë lundrimet e para që kompania do të realizojë në rikthimin e saj
në det.
MSC Seashore do të jetë anija e parë e kroçerave me një
teknologji tërësisht të re e të përparuar të qarkullimit të ajrit për të zvogëluar rrezikun e përhapjes
së virusit Covid-19.
Ky është një hap i rëndësishëm përpara në angazhimin e
vazhdueshëm të MSC Cruises për një industri që funksionon me prioritet
shëndetin dhe sigurinë.
Vëmendje për çdo
pasagjer
Check in kryhet
plotësisht online dhe është i mundur 72 orë para nisjes së udhëtimit. Për të
tërhequr biletat tuaja të kroçerës duhet të plotësoni online formularin e
shëndetit dhe të dhënat tuaja personale. Proçesi i check-in bëhet në një kohë
më të gjatë për të evituar rradhën dhe për të respektuar distancën sociale. Në
terminalin e imbarkimit do të kryhet matja e temperaturës nëpërmjet një ekrani
inteligjent dhe do të kryhet test për Cocid-19 për secilin pasagjer.
Pushime Smart
Celulari juaj do
të jetë asistenti juaj gjatë gjithë udhëtimit. Përdorni Costa App duke skanuar
kodin QR dhe shijoni sigurinë e plotë dixhitale ndërsa lundroni me Costa
Cruises. Në bord do të gjeni gjithashtu monitorë inteligjentë që do tju
udhëzojnë për çdo event, orar dhe vendndodhje në anije. Madje mund t’i përdorni
edhe për të rezervuar në restorant, spa, teatër etj.
Më shumë hapësirë
për pushuesit
Numri i
pasagjerëve në bord është reduktuar për të respektuar më lehtësisht distancën
sociale e për të siguruar një lundrim të qetë e të kënaqshëm. Zonat e përbashkëta
të relaksit janë rimodeluar me hapësira të reja për tu adaptuar me protokollin
e ri të shëndetit. Në anije do të shihni njoftime për zonat më të populluara në
bord në kohë reale.
Pushime po,
siguri prapë po
Ashtu si në mjediset e tjera, edhe në bord duhen vënë maskat mbrojtëse. Kështu ju mbroni veten dhe bashkëudhëtarët e tjerë. Në çdo kënd e korridor të anijeve , do të gjeni xhelin dezinfektues. Po ashtu personeli i nënshtrohet vazhdimit kontrolleve dhe masave të larta të higjenës.