Kohë për rinovim për anijet e vogla të kompanisë Oceania Cruises, markë premium që i përket grupit Norwegian Cruise Line.Të gjitha anijet në flotë janë në madhësinë e duhur, dhe mjaftueshëm të mëdha për të ofruar pajisje dhe shërbime që i has edhe në anijet gjigande. Jo vetëm itineraret unikë, por oferta e pakrahasueshme gastronomike, me 4 restorante të ndryshme specialiteti të përfshira në çmimin e kroçerës dhe një cilësi e lartë, e denjë për restorantet e luksit.‘Insignia’ së bashku me motrat e saj është një nga katër anijet e klasit "R" që i përkasin kompanisë...
Ndoshta disa të apasionuar të kroçerave e mbajnë mend që këto anije të vogla ishin dikur pjesë e kompaniesë Renaissance Cruises, e cilsa falimentoi në vitin 2000. Interiori i këtyre anijeve u dizenjua nga projektuesi britanik John McNeece. Pas falimentimit të kompanisë Renaissance Cruises, e gjithë seria e 8 anijeve u shit në kompani të ndryshme (Azamara, Princess Cruises dhe Oceania Cruises).Aktualisht anija ‘Insignia’ është e angazhuar me kroçerën rreth botës me kohëzgjatje prej 180 ditësh, me nisje nga qyteti i New York (SHBA) duke ndaluar në mbi 90 porte në pesë kontinente të ndryshme.Para se të prezantohej për klientët e privilegjuar që u nisën për turneun botëror, flota mori një përditësim intensiv në bord, dhe ‘Insignia’ ishte anija e parë që përfitonte nga programi Oceania Next.Programi Oceania Next siguron një investim prej mbi 100 milion dollarë për të modernizuar, rinovuar të gjitha hapësirat dhe zonat publike të anijeve më të vjetra të flotës Oceania Cruises për t'i dhënë një pamje më moderne.
Anijet e tjera të klasës flotës do të pësojnë përmirësime pothuajse identike në dy vitet e ardhshme, Sirena në maj 2019, Nautica në shtator 2019 dhe Regatta në qershor 2020.Vitin e kaluar, Insignia bëri një ndalesë 16-ditore në port për t'u rinovuar. Të gjitha kabinat në bord, si dhe suitat dhe hapësirat publike janë rinovuar me shtimin e ngjyrave më të lehta dhe më të ajrosura, ku prezenca e ngjyrës blu mbizotëron duke dhënë një pamje më bashkëkohore.Të përmbedhura këtu janë disa nga risitë e bëra në Insignia:Në mënyrë të veçantë, dhomat morën një ndriçim të ri, edhe mobilje në vend të ngjyrave të mëparshme të errëta si lloj druri tani kanë një ngjyrë të qartë, shtretër të rinj, më të plotë e komodë dhe bazat USB në çdo anë të krevatit.Banjat, ndonëse me përmasa modeste, kanë dushe të reja me dyer xhami në vend të perdes ngjitëse, si dhe orendi të reja në mermer dhe granit.Të gjitha veprat e artit në bord janë të reja, të rafinuara dhe bashkëkohore.Dhoma e madhe e ngrënies ka marrë një llambadar të ri, karriget janë në lëkurë, të lehta dhe jashtëzakonisht të rehatshme.Restorantet e speciteteve të anijeve, Toscana dhe Polo, kanë disa veshje të reja, por ato ndoshta janë vendet e vetme të mbetura besnike ndaj stilit të vjetër.Së fundi, një lajm i mirë për konsumatorët besnikë të markës premium premium Oceania Cruises, biblioteka e vogël në bord ka mbetur e pandryshuar me një afresk dekorativ.
MSC Starship Club është një përvojë unike futuriste
gjithëpërfshirëse e kroçerës së re MSC Virtuosa
Banakieri i parë Robot Humanoid nga MSC Cruises, Rob, dhe
koktejet e tij kozmikë do të jenë atraksioni i këtij bari dhe përvojës
argëtuese unike
Kjo eksperiencë e re argëtuese, e frymëzuar nga vizioni i MSC Cruises për anijen kozmike të së ardhmes - MSC Starliner One është mundësuar nga teknologjitë më të fundit të krijuara për të krijuar një atmosferë futuriste. Ajo përfshin hologramë 3D, një ekran arti dixhital dhe një tryezë interaktive dixhitale 12-vendëshe, duke u dhënë mysafirëve mundësinë për të eksploruar hapësirën me turin e tyre galaktik të personalizuar.
Shumë fansa të kroçerave më kanë pyetur në vitet e fundit
nëse do vinte dita kur kroçerat të ishin falas. Natyrisht u kam kthyer përgjigje
shumë miqësore me shpjegimin që nuk ka “Free Lunch”. Dhe kështu supozohej të
ishte. Deri më sot!
Është kompania më e madhe dhe popullore e kroçerave në botë,
linja amerikane Royal Caribbean International, ajo që ka njoftuar se është në
kërkim të vullnetarëve për të lundruar me anijer Royal në ishujt e Karaibeve.
Këto do të jenë lundrimet e para që kompania do të realizojë në rikthimin e saj
në det.
MSC Seashore do të jetë anija e parë e kroçerave me një
teknologji tërësisht të re e të përparuar të qarkullimit të ajrit për të zvogëluar rrezikun e përhapjes
së virusit Covid-19.
Ky është një hap i rëndësishëm përpara në angazhimin e
vazhdueshëm të MSC Cruises për një industri që funksionon me prioritet
shëndetin dhe sigurinë.
Vëmendje për çdo
pasagjer
Check in kryhet
plotësisht online dhe është i mundur 72 orë para nisjes së udhëtimit. Për të
tërhequr biletat tuaja të kroçerës duhet të plotësoni online formularin e
shëndetit dhe të dhënat tuaja personale. Proçesi i check-in bëhet në një kohë
më të gjatë për të evituar rradhën dhe për të respektuar distancën sociale. Në
terminalin e imbarkimit do të kryhet matja e temperaturës nëpërmjet një ekrani
inteligjent dhe do të kryhet test për Cocid-19 për secilin pasagjer.
Pushime Smart
Celulari juaj do
të jetë asistenti juaj gjatë gjithë udhëtimit. Përdorni Costa App duke skanuar
kodin QR dhe shijoni sigurinë e plotë dixhitale ndërsa lundroni me Costa
Cruises. Në bord do të gjeni gjithashtu monitorë inteligjentë që do tju
udhëzojnë për çdo event, orar dhe vendndodhje në anije. Madje mund t’i përdorni
edhe për të rezervuar në restorant, spa, teatër etj.
Më shumë hapësirë
për pushuesit
Numri i
pasagjerëve në bord është reduktuar për të respektuar më lehtësisht distancën
sociale e për të siguruar një lundrim të qetë e të kënaqshëm. Zonat e përbashkëta
të relaksit janë rimodeluar me hapësira të reja për tu adaptuar me protokollin
e ri të shëndetit. Në anije do të shihni njoftime për zonat më të populluara në
bord në kohë reale.
Pushime po,
siguri prapë po
Ashtu si në mjediset e tjera, edhe në bord duhen vënë maskat mbrojtëse. Kështu ju mbroni veten dhe bashkëudhëtarët e tjerë. Në çdo kënd e korridor të anijeve , do të gjeni xhelin dezinfektues. Po ashtu personeli i nënshtrohet vazhdimit kontrolleve dhe masave të larta të higjenës.