MSC BELLISSIMA - Parajsa për shopping

Data : 06-12-2019

Autori : Delinda Muçollari

A e dini sa hapësirë i rezervohet qendrës tregtare në një kroçierë?

 

Dikush mund të mendojë që do të gjeni vetëm dyqanin Duty Free në bord, por nuk është e vërtetë! Nëse je i fiksuar pas shopping, kroçierat mund të jenë parajsa jote e blerjes!

Vetëm në njërën prej anijeve të gjeneratës së re të MSC Cruises, pikërisht MSC Bellissima, e inauguruar në mars të vitit 2019, do të gjeni zonën më të madhe tregtare të flotës me mbi 8,000 metra katror.

Adrian Pittaway, shefi i shitjes me pakicë për MSC Cruises, është shprehur: "Bukuria e udhëtimit me kroçierë është që të ftuarit kanë kohë të lirë ndërsa anija po lundron dhe mund ta shijojnë duke bërë pazar pa nxitim në dyqanet në bord. Ne vazhdimisht përpiqemi të pasurojmë më tej përvojën në bord, kështu që kur bëhet fjalë për butikët tanë ne dëshirojmë të ofrojmë diçka më shumë sesa një shesh klasik pazari me suvenire dhe sende të zakonta. Ne përpiqemi ta bëjmë këtë eksperiencë sa më unike duke kombinuar blerjet me argëtimet. Kemi punuar ngushtë me markat tona partnere për të gjetur mënyra për të përshtatur produktet e tyre në kontekstin e kroçerës. "

Image

MSC Bellissima është anija e parë në të cilën ekipi i shitjeve me pakicë punon drejtpërdrejt me ekipin e animacionit për të përcaktuar mënyrën më të mirë për të angazhuar mysafirët, duke krijuar një atmosferë festive për ta.

 

Një shembull është eventi 'Flower Glory' me tematikë të viteve '60, ku falë partnerit të jashtëm 'Ray Ban', të ftuarit do të kenë mundësinë për të blerë dhe festuar së bashku, të fitojnë bluza ekskluzive ose të blejnë syze dielli 'Limited Edition' për të një look sa më bashkëkohor. Pittaway vazhdon: "Me secilën anije të re ne shikojmë se si të përmirësojmë hapësirën e shitjes dhe si një kompani ndërkombëtare që mirëpret mbi 170 kombësi në bord, duhet të sigurohemi që ajo që ofrojmë mund të përshtatet me nevojat e mysafirëve tanë në varësi të vendit ku ndodhet anija . "

Ndaj nëse po pyet veten çfarë mund të jesh në këto dyqane, ja përgjigjia:

Duke filluar nga çokollatat dhe deri tek edicionet e fundit të celularëve, nga argjendaria Swarovski deri tek markat lidere të bukurisë si Bvlgari, Chopard etj. Po ashu veshje sportive si Lacoste e Tommy Hilfiger, sikurse çanta dhe aksesorë nga Armani, Prada dhe Roberto Cavalli..

Gjithçka në anije është e përzgjedhur, por më shumë detaje sesi funksionojnë këto butikë, do t'i gjeni në postimet në vijim.

Deri atëherë, blerje të mbara! :)

Lajme të tjera Blog

PËRSE NE