Cunard

Të flasësh për Cunardin do të thotë të hapësh një kapitull në historinë e marinës angleze, të pasur në histori dhe traditë. Kompania u themelua nga Samuel Cunard i cili në fakt ishte i pari që fitoi një kontratë postare për korrespondencën jashtë shtetit për Royal Mail. Cunard fillimisht operoi me një vapor të vetëm që lundronte nga Liverpooli në Boston dhe në 1862,  nisi udhëtimin Scotia, si një protagonist në historinë britanike të anijeve. Në fakt, Scotia ishte anija më e madhe në botë në atë kohë, megjithëse rekordi nuk zgjati shumë duke pasur parasysh përparimin e konkurrentëve të ashpër si WhiteStar dhe Inman Line, të cilat filluan të ndjeheshin. Duke filluar nga vitet shtatëdhjetë, sigurisht nga vitet 1800, Sir Cunard riorganizoi kompaninë e tij nën emrin e tij dhe për të filluar mbledhjen e fondeve për zgjerimin e saj. Në fillim të shekullit të 19-të, Cunard, i ndihmuar nga financimi i qeverisë angleze dhe nga trazirat në aspektin teknologjik, nisi Mauritania dhe Lusitania, dy anije të fuqizuara nga turbina me avull. Gjatë Luftës Botërore Cunard humbi Lusitania, të fundosur nga gjermanët. Vetëm në vitin 1934 kompania filloi të rritet përsëri pas një shtytje të fortë të dhënë nga qeveria britanike me më shumë se nëntë milionë paund për t'u bashkuar me White Star. Kështu u lancua Queen Mary, duke fituar Shiritin Blu dhe duke filluar ndërtimin e ri të një anijeje të dytë moderne, u lancua kështu në vitin 1938 Queen Elisabeth. Pas Luftës së Dytë Botërore, qeveria angleze e ndihmoi përsëri Cunardin dhe nisën të ndërtohen anije më të vogla për transportin e pasagjerëve për linjat e Atlantikut. Itinerari klasike është Southhampton - Nju Jork e cila operohet edhe sot nga anijet Cunard. Sot kjo pjesë e historisë detare është në pronësi të grupit Carnival Corp.

PËRSE NE